Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. planowania przestrzennego, ochrony zabytków, rolnictwa, ochrony przyrody i ochrony zwierząt
Miejsce pracy: Urząd Gminy Przewóz
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki
Data udostępnienia: 2023-12-08
Ogłoszono dnia: 2023-12-08
Termin składania dokumentów: 2023-12-15 13:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2023/UG
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie techniczne – preferowny profil planowanie przestrzenne, lub wyższe - preferowany profil: planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, zarządzanie gospodarką publiczną i środowiskiem, architektura, urbanistyka, budownictwo, administracja publiczna
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
- co najmniej trzyletni staż pracy osoby posiadającej wykształcenie średnie,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- odpowiedzialność, sumienność i terminowość,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość zagadnień funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- znajomość języka niemieckiego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
w zakresie ogólnym:
- prowadzenie spraw planowania przestrzennego gminy, prowadzenie spraw ochrony środowiska i powiązanych (ochrona przyrody i ochrona zwierząt), prowadzenie spraw ochrony zabytków, prowadzenie spraw związanych z rolnictwem (m.in. zwrot części podatku akcyzowego rolnikom).
w zakresie szczególnym między innymi:
- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji,
- prowadzenie dokumentacji tradycyjnej i elektronicznej w oparciu o programy komputerowe,
- prowadzenie spraw planowania i zagospodarowania przestrzennego gminy,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody i ochrony zwierząt,
- prowadzenie spraw związanych z rolnictwem,
- bieżąca analiza przepisów prawnych i ich interpretacja,
- wykonywanie innych zadań dotyczących działalności Referatu Gospodarki i Urzędu Gminy zleconych przez Wójta Gminy lub Kierownika Referatu Gospodarki.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
warunki pracy:
- rodzaj pracy: Referent w Referacie Gospodarki,
- miejsce pracy: Urząd Gminy w Przewozie,
- wymiar: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
- wynagrodzenie: wynagrodzenie zgodne z ustawą o pracownikach samorządowych, rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania Urzędu Gminy w Przewozie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (przed zawarciem umowy kandydat przedkłada informację z Krajowego Rejestru Karnego),
- zaświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza POZ,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach aplikacji dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r.).
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem. W trakcie postępowania kandydat może zostać wezwany do okazania oryginałów dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-12-15 13:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 15 grudnia 2023 r. godz. 1300 pod adres:
Urząd Gminy w Przewozie
Pl. Partyzantów 1
68-132 Przewóz
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze PLANOWANIE PRZESTRZENNE”.
Decyduje data wpływu - aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 362–32–87.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Przewozie
Pl. Partyzantów 1
68-132 Przewóz
VII. Informacje dodatkowe:
Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez Komisję Konkursową powołaną odrębnym zarządzeniem Wójta. Komisja Konkursowa dokona oceny formalnej złożonych ofert oraz przeprowadzi postępowanie kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do kolejnego etapu.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Przewozie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) RODO informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
- Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: urzadgminy@przewoz.com.pl lub pisemnie na adres: Urząd Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie Kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
- Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
- Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
- Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym ale niezbędnym do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.