Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020/UGDrukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020/UGSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Referatu Gospodarki
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Przewóz
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki
Data udostępnienia: 2020-12-24
Ogłoszono dnia: 2020-12-24
Termin składania dokumentów: 2021-01-12 14:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2020/UG
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
pełna zdolność do czynności prawnych,
-
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
-
co najmniej trzyletni staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami stanowiska pracy przez co najmniej 3 lata,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość procedur zamówień publicznych oraz regulacji w zakresie zamówień podprogowych, biuletynu zamówień publicznych i sprawozdawczości,
-
doświadczenie w zakresie funkcjonowania usług komunalnych,
-
doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji,
-
doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania dofinansowania ze środków pozabudżetowych (Unii Europejskiej i innych),
-
znajomość zagadnień funkcjonowania samorządu terytorialnego,
-
odpowiedzialność, sumienność i terminowość,
-
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
kierowanie Referatem Gospodarki w pełnym zakresie kompetencji Referatu, prowadzenie spraw zamówień publicznych, prowadzenie spraw dot. inwestycji gminnych i zaopatrzenia w energię,
-
przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
-
przygotowywanie decyzji administracyjnych,
-
planowanie i koordynacja działań w zakresie kompetencji Referatu,
-
prowadzenie dokumentacji tradycyjnej i elektronicznej w oparciu o programy komputerowe,
-
organizowanie przetargów,
-
bieżąca analiza przepisów prawnych i ich interpretacja,
-
wykonywanie innych zadań dotyczących działalności Referatu Gospodarki i Urzędu Gminy zleconych przez Wójta Gminy,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
rodzaj pracy: Kierownik Referatu Gospodarki,
- miejsce pracy: Urząd Gminy w Przewozie,
- wymiar: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
- wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze wg XVI kat. zaszeregowania: 4800 zł, dodatek funkcyjny w kwocie 1360 zł, dodatek stażowy zgodnie z przepisami prawa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem. W trakcie postępowania kandydat może zostać wezwany do okazania oryginałów dokumentów.
-
list motywacyjny,
-
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
oryginał kwestionariusza osobowego,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
-
kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (przed zawarciem umowy kandydat przedkłada informację z Krajowego Rejestru Karnego),
-
zaświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza POZ,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w dokumentach aplikacji dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r.).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-01-12 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 stycznia 2021 r. godz. 1430
„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI”.
Decyduje data wpływu - aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 362–32–87.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Przewozie
Pl. Partyzantów 1
68-132 Przewóz
VII. Informacje dodatkowe:
Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez Komisję Konkursową powołaną odrębnym zarządzeniem Wójta. Komisja Konkursowa dokona oceny formalnej złożonych ofert oraz przeprowadzi postępowanie kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do kolejnego etapu.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz
z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Przewozie.
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) RODO informuję, iż:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
-
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: urzadgminy@przewoz.com.pl lub pisemnie na adres: Urząd Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
-
Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie Kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
-
Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
-
Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
-
Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
-
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
-
Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym ale niezbędnym do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.