ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Przewóz
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021/UGDrukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021/UG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. podatku od środków transportowych, opłat za odpady komunalne oraz ich egzekucji

Miejsce pracy: Urząd Gminy Przewóz

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansów

Data udostępnienia: 2021-05-06

Ogłoszono dnia: 2021-05-06

Termin składania dokumentów: 2021-05-19 14:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2021/UG

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
  1. Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe - preferowany profil: ekonomia, finanse publiczne, administracja publiczna
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność (prawomocny wyrok sądu) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
  6. co najmniej dwuletni staż pracy osoby posiadającej wykształcenie średnie,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień podatków i opłat lokalnych,
  2. znajomość zagadnień opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. znajomość procedur postępowania egzekucyjnego w administracji,
  4. znajomość zagadnień funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  5. odpowiedzialność, sumienność i terminowość,
  6. komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  7. umiejętność analitycznego myślenia,
  8. posiadanie prawa jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie ogólnym:
  1. prowadzenie spraw księgowości podatkowej w zakresie podatku od środków transportowych i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie postępowania egzekucyjnego należności gminy.
W zakresie szczególnym między innymi:
  1. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków,
  2. przygotowywanie decyzji administracyjnych,
  3. prowadzenie rejestrów i ewidencji,
  4. prowadzenie dokumentacji tradycyjnej i elektronicznej w oparciu o programy komputerowe,
  5. prowadzenie kontroli podatników pod względem realizacji podatku od środków transportowych,
  6. podejmowanie terminowych działań zmuszających do ściągania należności (upomnienie), bądź przymusowej egzekucji (tytuły wykonawcze),
  7. bieżąca analiza przepisów prawnych i ich interpretacja,
  8. wykonywanie innych zadań dotyczących działalności Referatu Finansów oraz Urzędu Gminy zleconych przez Wójta Gminy lub Kierownika Referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy:
  • rodzaj pracy: Referent w Referacie Finansów,
  • miejsce pracy: Urząd Gminy w Przewozie,
  • wymiar: pełny etat (40 godzin tygodniowo),
  • wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze wg X kat. zaszeregowania: 3500 zł, dodatek stażowy zgodnie z przepisami prawa.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
  7. oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie,
  8. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, (przed zawarciem umowy kandydat przedkłada informację z Krajowego Rejestru Karnego),
  10. zaświadczenie o stanie zdrowia wydane przez lekarza POZ,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w dokumentach aplikacji dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r.).
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem. W trakcie postępowania kandydat może zostać wezwany do okazania oryginałów dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-19 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 maja 2021 r. godz. 1400
 
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:      „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze PODATKI i OPŁATY”.
 
Decyduje data wpływu - aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Przewozie
Pl. Partyzantów 1
68-132 Przewóz

VII. Informacje dodatkowe:

Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez Komisję Konkursową powołaną odrębnym zarządzeniem Wójta. Komisja Konkursowa dokona oceny formalnej złożonych ofert oraz przeprowadzi postępowanie kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do kolejnego etapu.
 
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz
z terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Przewozie.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 362–32–87.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) RODO informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Wójt Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
  2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: urzadgminy@przewoz.com.pl  lub pisemnie na adres: Urząd Gminy Przewóz, Pl. Partyzantów 1, 68-132 Przewóz.
  3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w związku z rekrutacją na podstawie Kodeksu pracy oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego  z art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282), którym jest przeprowadzenie otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze.
  4. Dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane i upływie terminu roszczeń związanych z rekrutacja. Dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora).
  5. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: ( imię, nazwisko, telefon, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje)
  6. Ma Pani/Pan prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane dane przetwarzane są niezgodnie z prawem  d)   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
  7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym ale niezbędnym do udziału w rekrutacji bądź skorzystania z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku informacji o niepełnosprawności.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Przewóz
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kazimierz Kurpiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-06 13:36:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-06 13:41:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-09 09:11:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2654 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony