Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Informacja o rezultatach unieszkodliwiania azbestu w gminie Przewóz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-10-24 08:54:10 przez Mariusz Szlachetka
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o rezultatach unieszkodliwiania azbestu w gminie Przewóz
Gmina Przewóz informuje, że na podstawie złożonego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Przewóz.” usuwanie wyrobów zawierających azbest, zostało przyznane dofinansowanie (umowa dotacji nr 2017/OZ-po-az/073/D z dnia 19 października 2017r.).
Gmina Przewóz na realizację zadania otrzymała 52.796,49 zł, co stanowi 100 % dofinansowania, w tym:
- 26.398,24 zł - 50% kosztów kwalifikowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie;
- 26.398,25 zł - 50% kosztów kwalifikowanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze.
W trakcie realizacji zadania z terenu gminy usunięto 7317,37 m2 i 17,26 mb wyrobów zawierających azbest, o łącznej masie 95,284 Mg.