Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Ogłoszenie Azbest
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-10-23 15:28:15 przez Mariusz Szlachetka
Akapit nr - brak tytułu
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Przewóz, informuje o możliwości uzyskania przez Gminę Przewóz dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze na zadanie z zakresu USUWANIA AZBESTU w roku 2018.
i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze na zadanie z zakresu USUWANIA AZBESTU w roku 2018.
Zainteresowani mieszkańcy, wyrażający chęć wymiany pokryć dachowych azbestowych mogą składać deklaracje przystąpienia do programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2018.
Dofinansowanie obejmować będzie koszty kwalifikowane, do których zalicza się:
-
demontaż pokrycia lub wyrobów zawierających azbest;
-
transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia;
-
unieszkodliwienie odpadów – złożenie na składowisku.
Dofinansowanie nie obejmuje zakupu nowego pokrycia dachowego oraz montażu.
Akcja usuwania azbestu rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania i utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, podpisaniu umowy i odbywać się będzie od maja 2018r.
Przed zdjęciem pokrycia dachowego wymagane jest zgłoszenie prac budowlanych do Starosty Żarskiego. Zgłoszenia może dokonywać:
właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości.
właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości.
Deklaracje dostępne są w Urzędzie Gminy Przewóz w pokoju numer 14 oraz w Sekretariacie, na stronie internetowej urzędu oraz w Sołtysów wsi.
Wypełnione deklaracje należy dostarczyć do dnia 15 grudnia 2017 r. do Urzędu Gminy w Przewozie.
Wypełnione deklaracje należy dostarczyć do dnia 15 grudnia 2017 r. do Urzędu Gminy w Przewozie.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 68 362 32 79 lub w pokoju numer 14 w Urzędzie Gminy w Przewozie.