ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Przewóz
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXIV/142/2012Drukuj informacjęAkt prawny: XXIV/142/2012

Szczegóły informacji

XXIV/142/2012

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: XXIV

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: 22.01.2013r.

Data podjęcia/podpisania: 2012-12-28

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2013-07-01

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2013 nr pozycja 88, opublikowano dnia: 2013-01-07

Tytuł aktu:

Wybór metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik.

Zmieniony przez:

XXVI/164/2013

Treść:

                                                                                                 Uchwała NR XXIV/142/2012
                                                                                                       Rady Gminy Przewóz
                                                                                                     z dnia 28 grudnia 2012 r.
 
w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik
                       
 
Na podstawie art. 6k ust. 1 pkt 1 i 2, 6k ust 3 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 391) oraz art. 40
ust. 1 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)Rada Gminy Przewóz uchwala, co następuje:
 
                                                                                                                         § 1.
1.      W przypadku odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy dokonuje się wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, która stanowi iloczyn zadeklarowanej przez właściciela, zarządcę lub osobę władającą nieruchomością, liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość oraz ustalonej stawki opłaty.
2.      Ustala się stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, o której mowa w ust. 1 od mieszkańca – w wysokości 13,00 zł miesięcznie.
3.      Ustala się niższą stawkę opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, od mieszkańca – w wysokości 9,50 zł miesięcznie.
 
                                                                                                                          § 2.
1. Ustala się stawkę opłaty za pojemnik:
a)      o pojemności 120 l – w wysokości 15,00 zł;
b)      o pojemności 240 l – w wysokości 30,00 zł;
c)      o pojemności 1100 l – w wysokości 140,00 zł.
2. Jeżeli odpady komunalne są zbierane i odbierane w sposób selektywny, ustala się niższą stawkę opłaty za pojemnik:
a)      z gromadzonymi opadami segregowanymi, niezależnie od wielkości worka zawierającego posegregowane rodzaje odpadów (w tym m.in. papier, szkoło i plastik) – 1 zł za wszystkie selektywnie zebrane odpady;
b)      o pojemności 120 l – w wysokości 12,00 zł;
c)      o pojemności 240 l – w wysokości 24,00 zł;
d)     o pojemności 1100 l – w wysokości 112,00 zł.
 
                                                                                                                        § 3.
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Przewóz.
 
                                                                                                                        § 4.
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego z mocą obowiązywania od 1 lipca 2013 r.
 
 
« powrót do poprzedniej strony