Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o rezultatach unieszkodliwiania azbestu w gminie Przewóz w 2021 r.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-11-04 11:41:37 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Informacja o rezultatach unieszkodliwiania azbestu w gminie Przewóz w 2021 r.
Gmina Przewóz informuje, że na podstawie złożonego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Przewóz w roku 2021”, zostało przyznane dofinansowanie (umowa dotacji nr D21541 z dnia 29 października 2021 r.)
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 137.221,19 zł brutto, Gmina Przewóz na realizację zadania otrzymała dotację w kwocie 88.939,66 zł netto, w tym:
- 53.363,79 zł – kosztów kwalifikowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie;
- 35.575,87 zł - kosztów kwalifikowanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze.
W trakcie realizacji zadania z terenu gminy usunięto 14.393 m2 wyrobów zawierających azbest, o łącznej masie 215,900 Mg.